Det har varit en lite sådär helg här, egentligen lugn och skön, men jag har haft en del ont i magen så energin har varit i botten. Har småpåtat lite i trädgården typ, men även det har gått segt. Huset är i alla fall nystädat (ja inte bara av mig så såklart, alla har ju hjälpt till) för det behövdes och framförallt vill jag gärna ha det hyfsat rent till på onsdag, så det är rent och fint hemma till min födelsedag. Inte för vi ska göra så mycket speciellt, men det är ändå skönt när det är nystädat!
Filip mår i alla fall bra, hans ögoninflammation fick vi bukt på rätt fort som tur var, så i morgon blir det dagis.
Gud vilket ointressant inlägg känner jag t.o.m. själv… 🙄 Ja ni ser ju vad inspirerad man blir när man har ont i magen 😂








två klänningar i helgen ?! En med baktanke på ett kommande bröllop och en bara för att jag inte kunnat släppa den sedan jag provade den för ett par veckor sedan, då brukar det vara ett bra köp 😊 Båda på MQ.



